П`ятниця, 18.10.2019, 15:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Олено-Косогорівська філія НВК "ЗШ I ступеню -ДНЗ"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 61
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методичні об'єднання

Положення про методичне об'єднання

Шкільне методичне об’єднання вчителів є однією з головних ланок у системі методичної роботи школи. Метою діяльності методичного об’єднання є вивчення системи роботи кожного вчителя для підвищення ефективності навчально-виховного процесу з предмета, аналіз внутрішкільних вимог, сприяння розвитку педагогічної творчості, професійної майстерності вчителів.

Керує роботою методичного об’єднання голова, якого обирають члени методичного об’єднання на два роки. Засідання методичного об’єднання відбувається орієнтовно 4-6 разів упродовж навчального року. 

Положення про методичне об’єднання вчителів – предметників 

Керівник методичного об’єднання є членом науково-методичної ради. 

Методичне об’єднання: 

проводить проблемний аналіз підсумків навчального-виховного процесу;

вносить пропозиції щодо змін змісту і структури обов’язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, щодо корегуванню вимог до мінімального об’єму і змісту навчальних курсів;

проводить першочергову експертизу істотних змін, які вносять викладачі до навчальних програм, що забезпечує засвоєння учнями навчального матеріалу у відповідності до вимог державних навчальних стандартів;

вносить пропозиції по організації і змісту атестації педагогів;

вносить пропозиції по організації і змісту досліджень, орієнтованих на краще засвоєння учнями навчального матеріалу у відповідності до державних навчальних стандартів;

залучає вчителів до інноваційної діяльності, стимулюючи наукове осмислення і узагальнення результатів дослідницько-експериментальної роботи;

приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителю, організує їх розробку і засвоєння;

розробляє методичні рекомендації для учнів та їх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів та курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці і відпочинку;

організовує роботу методичних семінарів для починаючих, малодо-свідчених вчителів;

залучає учнів до науково-дослідницької діяльності;

координує позакласну роботу з предмета, проводить предметні тижні, олімпіади.

В своїй роботі методичне об’єднання підлегле педагогічній раді. 

Методичне об’єднання має право: 

висувати пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу в школі;

звертатися за консультаціями до заступників директорів школи з науково-експериментальної, навчально-виховної роботи;

ставити питання щодо заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь у інноваційній діяльності;

готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів;

ставити питання щодо публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений в межах методичного об’єднання;

рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.

Керівник методичного об’єднання повинен мати такі документи: 

1. План роботи на рік. 

1.1. Аналіз роботи за минулий рік. 

1.2. План засідань методичного об’єднання. 

1.3. Заходи щодо підвищення фахової майстерності вчителів. 

1.4. Контроль за якістю навчальної діяльності учнів. 

1.5. Проблемні питання, над якими працюють вчителі. 

1.6. Організація позакласної роботи 

1.7. Графік проведення відкритих уроків і виховних заходів. 

1.8. Заходи щодо зміцнення навчально-матеріальної бази. 

2. Протоколи засідань 

3. Програми дослідницько-експериментальної роботи. 

4. Аналітичні матеріали контролю за станом викладання предмета та якості знань (дані зрізів, діагностики). 

5. Набір навчальних програм. 

6. Тематичне планування кожного вчителя. 

7. Матриця об’єму інновації по кожному вчителю. 

8. Діагностика вчителів (анкети). 

9. Схеми аналізу (типи і види уроків, типи і види аналізу, критерії аналізу особистісно орієнтованого уроку, схема аналізу аспектів організації уроку, психологічний аналіз, аналіз з точки зору демократизму, комплексний аналіз, психолого-педагогічний аналіз) 

10. Методична література (картотека нормативних документів). 

Ефективність науково-методичної роботи як важливої складової системи післядипломної освіти педагогічних кадрів значною мірою визначається рівнем її організації. 

Методична робота в школі має передбачати таку цілісну систему підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів психолого-педагогічної підготовки, яка сприяла б зростанню професійної майстерності вчителя. Реалізація цієї мети залежить від управління науково-методичною роботою керівників навчальних закладів, заступників директорів з навчально-виховної роботи.


Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031