П`ятниця, 18.10.2019, 15:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Олено-Косогорівська філія НВК "ЗШ I ступеню -ДНЗ"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 61
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Природничо-матиматичного циклу

План

роботи шкільного методичного об’єднання

вчителів природничо – математичного циклу

Оленокосогорівської ЗШ І-ІІІ ступенів

на 2013 / 2014 навчальний рік.

 

Голова методоб’єднання:  Живага Н. І

                                   

                                  Проблема школи:

«Підвищення якості і ефективності уроку у сучасній школі шляхом особистісно-орієнтовного навчання і виховання учнів та творчого розвитку

вчителя та учня»

Проблема Ш.М.О.

вчителів природничо-математичного циклу:

«Виховання і розвиток всебічно та гармонійно розвиненої особистості з логічним мисленням та удосконаленням уроку шляхом формування життєвих компетентностей при особистісно-орієнтовного навчання і виховання учнів»

 

«Мистецтво та майстерність, навчання та виховання полягає в тому , щоб розкривши сили і можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці»

(Сухомлинський В.О.)

 Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу за 2012 – 2013 навч. рік 


    Протягом 2012 – 2013 навч. року методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу працювало над проблемою: «Удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження нових технологій навчання, особистісно-орієнтованого підходу до учнів».

Освітній процес підпорядковувався побудові розвивально-навчального середовища, яке дозволяє створити сприятливі умови та доброзичливу психологічну атмосферу для активного навчання і самовдосконалення учня. Тому весь творчий колектив знаходився у постійному пошуку нового змісту, нових навчальних заходів, відпрацьовували з кожним учнем окремо техніку виконання завдань, намагалися створити відповідне емоційне забарвлення для отримання позитивного результату.

Було проведено п’ять засідань методичного об’єднання. На засіданнях розглядались тенденції та проблеми шкільної освіти; форми, методи вдосконалення сучасного уроку шляхом особистісно-орієнтованого навчання і виховання учнів; впровадження інноваційних технологій; застосування інтерактивних методів навчання та ін.

Між засіданнями вчителі проводили роботу по підготовці учнів до предметних олімпіад, обговорювали відкриті уроки, розробляли диференційовані завдання з розвивальним змістом, готували уроки різних форм та цікавими ігровими елементами, готували різні наочності: картки, таблиці, схеми-конспекти та ін. Вчителі підтримували творчі зв’язки з колегами району, брали активну участь у семінарах та засіданнях творчих груп, розробляли ефективні методи роботи з обдарованими дітьми.

Велика увага приділяється розгляду проблем навчання, тому між собою вчителі знаходяться в постійному творчому пошуку, обмінюються думками , елементами проведення уроків та їх вдосконаленням, що можна було побачити з уроків, які проводили вчителі. Уроки Софянчука Є. О.. вирізнялись  насиченістю форм та методів активізації пізнавальної діяльності учнів. Проходили  жваво, спостерігається захоплення в учнів самим процесом учіння, тому що це уроки в формі ігор та конкурсів. Завдання підібрано  таким чином, щоб зацікавити учня та розвивати інтерес до математики не сухим набором чисел, а задачами практичного характеру. Вчитель розвивав в учнів інтерес до пізнання світу, надавав вантаж практичних знань, умінь та навичок.

Вчитель біології та хімії Тимошенко О. О. розвиває в учнів вміння орієнтуватися в просторі, дає ґрунтовний аналіз будь-якого куточка планети Земля його розташування, населення, рослинність та ін. -  цим зацікавлює.  Кожен її урок – це загадкова подорож з неймовірними історіями. Уроки проходять  невимушено та захоплююче, несуть великий обсяг позапрограмового матеріалу, який легко запам’ятовується. Після таких уроків у дітей виникає бажання стати мандрівниками, дослідниками, колекціонерами та просто вчителями географії.

Найбільшим авторитетом в учнів серед вчителів користується вчитель фізичної культури Живага Н. І.  Її сила волі та власний приклад бездоганної поведінки викликають захоплення в усіх учнів школи. Наталія Іванівна створює цілісне уявлення  про вплив занять фізичними вправами на розвиток особистості, допомагає оволодіти технікою рухових дій, сприяє профілактиці шкідливих звичок.

На уроках Гунеко Т. В.  діти вчаться чітко виділяти проблему, яку необхідно розв’язати; самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію; логічно побудувати свої думки; здатність мислити мобільно; бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своєї позиції.

Звісно,  в роботі  МО є ряд недоліків:

-         немає акценту на вивчення конкретного педагогічного досвіду  (оскільки основний склад членів МО – вчителі з невеликим педагогічним досвідом);

-         відсутнє забезпечення навчально-виховного процесу необхідними наочними посібниками:картами, таблицями, муляжами, приладами та ін.;

На основі  зазначеного можна зробити висновки, що завдання, які стояли перед МО в цьому році в основному виконано, але процес розвитку педагога та його самоосвіта, самовдосконалення  є  постійними і необхідними.

В 2013 – 2014 році методичне об’єднання працюватиме над вирішенням таких питань:

 - впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання;

 - вивчення та впровадження в практику досягнень психолого-педагогічної науки. прогресивного педагогічного досвіду;

 - оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;

 - вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій до змісту, форм і методів проведення уроку, позакласної та позашкільної роботи;

 - виготовлення наочних посібників, дидактичного матеріалу,розширення навчально-матеріальної бази школи;

 - заохочення вчителів до участі у конкурсах районного рівня.


Творча група вчителів природничо-математичного циклу

«Сучасні інноваційні технології навчання»

Мета роботи: впровадження в навчальний процес принципів і методів особистісно-орієнтованого навчання, досягнень сучасної педагогіки.

Члени творчої групи:

1. Тимошенко О. О.- керівник творчої групи.

2.       Живага Н. І.

3.       Гуненко Т. В.

 

І засідання

 

Тема : Навчальні плани та програми: аналіз та підхід

 

Мета:   Ознайомитися з інструктивно-методичними листами, новим державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, програмами та іншою науково-методичною літературою з метою організації та покращення навчально-виховного процесу.

        Дата  проведення :  02 вересня 2013 року

              Місце проведення : Оленокосогорівської ЗШ І –ІІІст.         

План роботи:

 

Тема

Форма роботи

Виконавець

1

Аналіз роботи ШМО у 2012-2013 навч. році та планування роботи на 2013-2014 навч. рік

Доповідь

 

Софянчук Є.О..

2

Опрацювання „Інструктивно-  методичних листів” про вивчення навчальних предметів у 2013-2014 навч. році.

Огляд документів

 

 

Гуненко Т. В.

3

Розгляд навчальних програм, критеріїв оцінювання робіт учнів з предметів природничо-математичного циклу, обговорення змін (впровадження нової програми  у 5-му класі)

Огляд документів

 

 

Живага Н. І.

 

4

 

Розгляд змін по веденню записів у класному журналі та критеріїв оцінювання учнів з навчальних предметів.

 

 

Огляд документів

 

 

 

 

Тимошенко О. О.

 

5

Обговорення та перевірка календарно-тематичних планів предметників – членів МО.

Обговорення

Члени МО, Живага Н. І.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031